Reklamační formulář ke stažení

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ CHCI VRÁTIT ZBOŽÍ, KTERÉ MI NESEDÍ NEBO MI Z NĚJAKÉHO DŮVODU NEVYHOVUJE

Dovolujeme si upozornit, že je NUTNÉ k vrácenému zboží do balíčku VŽDY přiložit reklamační/návratový formulář. Odkaz k jeho stažení najdete na konci této stránky. Bez tohoto Vaši vrácenou zásilku nejsme schopni zařadit do systému a celý proces dokončit.

K odeslání balíčku doporučujeme cokoli, co není Zásilkovna. Bohužel v naší lokalitě služby Zásilkovny nejsou nejlepší a je tu velmi reálná možnost, že se vám balíček vrátí jako nedoručený. Zásilkovna se s doručováním balíčků na adresu neobtěžuje a zásilky rovnou ukládá na různá výdejní místa po okolí!!! V případě, že odešlete balíček na jakékoli jiné výdejní místo mimo toho na naší adrese (PPL Parcelshop KM10367961), nebude také Vaše zásilka vyzvednuta a vrátí se vám zpět.

Děkujeme za pochopení

Odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě samozřejmě není žádný problém a je také standartní součástí naší práce. Pro snadnější komunikaci je NUTNÉ VŽDY přiložit ke zboží reklamační formulář, který najdete buď přes odkaz v mailu se zaslanou fakturou ke zboží a nebo si ho můžete stáhnout zde na této stránce dole pod textem. Zboží, které chcete vrátit pak stačí zabalit a poslat k nám balíkem BEZ DOBÍRKY na adresu provozovny: 

suspect animal s.r.o.,
Kladoruby 79,
Letovice 67961

pro síť výdejních a podacích míst pak budete potřebovat i následující:
tel: 608 847 767
mail: objednavky@motopradlo.cz

Pro zjednodušení celého procesu jsme nechali nově u nás na dílně zřídit výdejní místo PPL, tedy Parceshop. 
V seznamu výdejních míst ho najdete podle adresy Kladoruby 79 pod názvem suspect animal s.r.o. a nebo pod kódem výdejního místa KM10367961.

Protože je PPL náš hlavní smluvní partner nejen jako dopravce, ale nyní už i jako PPL Parcelshop, tak je výhodné k odeslání využít široké sítě téměř 3 300 výdejních míst PPL, takzvaných Parcel Shopů. Zde je jistota doručení, protože kurýr k nám na firmu zajíždí každý den a také je možné automaticky a přehledně sledovat kde se právě vaše zásilka nachází, popřípadě zda už byla doručena k nám.

Postup odeslání zásilky přes PPL Parcelshop je velmi intuitivní, z pohodlí domova a bez front si připravíte etiketu a zaplatíte za službu a pak už jen balíček donesete na ParcelShop nebo do Parcelboxu. Funguje to takto:

  • přejdete na tento odkaz kde kliknete na panel "odeslat balík od 65,-"
  • na další straně se dostanete na nabídku "bez etikety" nebo s "etiketou" - varianta "bez etikety" je od PPL přednastavena a nepotřebujete k tomu tiskárnu. Pokud nevlastníte chytrý telefon, je potřeba zvolit variantu "s etiketou", vygenerovanou etiketu vytisknout a na balíček pěkně po staru nalepit
  • po volbě etikety sjedete níž kde vyberete zemi. Pod tímto výběrem pak zvolíte velikost zásilky, potvrdíte, že jste se seznámili s podmínkami balení zásilek a kliknete na "pokračovat"
  • na další stránce si vyberete jak chcete zásilku odeslat - v našem případě vyberete buď ParcelBox a nebo Parcelshop. Pod touto volbou pak najdete pro vás ten nejvíce vyhovující kam zásilku odnesete. Na stejné stránce pak vyplníte svoji adresu a kliknete na "pokračovat"
  • dostanete se na další krok, tedy výběr místa kam chcete zásilku odeslat. Tentokrát je nutné vybrat Parcelshop - pozor předvolba od PPL je na Parcelbox - tato zásilka ale bohužel nebude doručena k nám, ale vrátí se vám zpět
  • v nabídce mapy vložte do vyhledávacího okna Kladoruby a zobrazí se vám naše výdejní místo suspect animal s.r.o., které potvrdíte volbou "vybrat toto místo"
  • zaslání na dobírku nevyplňujte a tuto volbu přeskočte, tyto zásilky opět nebudou převzaty a budou odeslány zpět k vám. Vyplníte příjemce, tedy nás viz kontakty výše a opět potvrdíte, že chcete pokračovat 
  • na další straně už jste ve finále, kde odsouhlasíte obchodní podmínky a kliknete na "zaplatit". Možná je pouze platba kartou. Budete přesměrováni na platební bránu a po zaplacení vám systém vytvoří SmartPIN a QR kód pro předání zásilky.
  • hotovo! a to je vše! 

Náklady na dopravu zboží hradí odběratel. V případě naší chyby při expedici nebo vadném zboží samozřejmě následné náklady na dopravu platíme tam i zpět my.

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ VÝMĚNY VELIKOSTI SE DOZVÍTE ZDE

Balíčky na výměnu nebo vrácení zboží pak do systému přijímáme 1x týdně, většinou ve čtvrtek nebo v pátek. Důvodem je vykrývání přijatých objednávek, které poměrně "ostře" řešíme do středy a tedy na výměny je pak prostor právě ke konci pracovního týdne. V případě, že chcete výměnu z nějakého důvodu uspíšit, je potřeba se na tomto domluvit telefonicky - 608 8047 767 - pokud to bude aspoň trošku technicky proveditené, budeme se vám snažit maximálně vyhovět.

Občas se může stát, že nám tady zazlobí virtuální šotek a automatický mail s informací o přijetí výměny/reklamace vám spadne do složky newsletteru či nevyžádané pošty a nebo zůstane viset někde v meziprostoru a vůbec vám nedorazí. Tyhle věci "mezi nebem a zemí" se stávají a ovlivnit je nijak nedokážeme, každopádně pokud byl váš balíček podle sledovacího čísla zásilky na firmu doručený, tak je výměna v běhu a nemusíte se bát, že by jsme na vás zapomněli ;)

Víc o naší práci pak zjistíte na
 stránce o nás. Doporučujeme také pečlivě si přečíst:

Váš tým suspect animal

Provozovatel e-shopu:
suspect animal s.r.o.
Kladoruby 79
679 61 Letovice
IČ: 29207908, DIČ: CZ29207908
č.ú.: 2702131768/2010, Fio banka, a.s.

účet pro platby v eur: 2702131805/2010 EUR účet
IBAN: CZ97 2010 0000 0027 0213 1805 EUR účet
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
registrace: společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeného Krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 65731

 

GARANCE DODÁNÍ DO VÁNOC

Naši milí zákazníci,

garance doručení vašich objednávek do vánoc platí pro objednávky
přijaté do 15. 12. 2023,

ALE

může se změnit!
Takže buďte ve střehu jako ostříži a nenechávejte objednání dárků
na poslední chvíli!
!!

Zároveň si dovolujeme upozornit na lehce prodlouženou dobu dodání
vašich objednávek na cca 3 - 6 pracovních dnů.
Děvčata na dílně teď už zvládají jen zázraky na počkání ;) 

A kdyby náhodou obdarovanému nesedla velikost?
Kdo nás zná, tak ví, že na lhůty nehrajeme, každému se snažíme maximálně vyhovět a rádi vám velikost vyměníme v klidu během ledna.